it's been a long time coming,

var ett tag sen man skrev. under denna långa tid har de hänt en hel del o ingenting alls, min farmors bror har gått bort, vi har bokat resa till Australien i vinter, jag har varit i Tyskland, varit i Ullared + att man har skaffat sig sin första böter för några veckor sedan m.m. sakerna som händer just nu är ganska många, projektarbetet ska bli klart näst-nästa tisdag! sjukt. men vi fick den tryckt igår, dock besvikna av att den var väldigt röööööd. hum, får se om vi kan lösa detta. men iaf så är det än sålänge 17/23 som vill ha vår bok! ;D lite bra är ju de faktiskt! sen har vi en redovisning i arbetsmiljö & säkerhet - en konfilkt. svenskan ska man välja ut ämne o bild till nationellaprov. estetiskverksamhet borde dekoren snart bli klar efter allt vårt slappande. religionsprov i kristendomen om någon vecka och vi måste även filma myyyyycke mera så ja.. skolan är ju kul för tillfället. trots allt detta känner jag mig ente så hyperstressad som jag annars känner mig, kanske för jag slutat med o skriva upp allting? iaf, projektarbetet är min största oro nu iaf. resten får klämmas ihop på något sätt.

idag tänkte jag ja! jag ska dra ner till min frisör för o fixa en klipptid & även disskutera balfrisyr/kolla i kataloger. jag kom in, såg en lapp att priserna har höjts, Helen var inte där & jag fick sitta själv & stressa igenom katalogerna i oron av att kanske få böter (trots de va gratis parkering) iaf. sen kom man hem suttit o luskat lite med klassboken så imorron får vi väl dra oss ner till tryckeriet igen & hoppas deras dumma maskin inte gör den röd än en gång! annars har inte mycket skapande hänt från min sida faktiskt, dagen började bra o sjönk med tiden. menmen imorron så blev jag tydligen ledig från danskan, underbart. men vad ska man göra? får nog åka till tryckeriet iaf, borde åka till Hbg för o köpa en balväska, o jag borde plugga kanske inför högskoleprovet som inträffar på lördag? ah, kommer inte ble mycke gjort. men jag hoppas det är fint väder så man kan traska in en vända till stan! puss sålänge nu orkar jag inte mer!

Kommentarer
Postat av: sandra

Åhh. Alla applåderar larsson har uppdaterat ;) haha. Det var på tiden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback