i'm beggin', beggin' you

Måndag igen. Helgen bjöd på bl.a en utgång i Malmö nämligen på Slagt! Hade väldigt kul, tackar för ni drog med mig till slut. Men fyfan vad trött man varit sen men det får man ta (: Idag blev jag & Sosso klara med vårt processbeskrivning/rapport om projektarbetet & nu har jag även fixat lite med min loggbok. Hum fick även hem ett par skor till balen som sandra fixa till mig. Så nu är det bestämt ska lämna tillbaka dom första, höga & billiga skorna. Blir dessa som togs hem idag(: Men fyfasen vad man måste sola:O Man är ju lika vit som mumintrollen! Sjukligt, så idag efter intensiven ska jag bege mig in i solariet i hopp om en liten brun nyans på min bleka kropp!
Idag har vi även spelat upp vår konflikt på Arbetsmiljö & Säkerhets lektionen. Det var vår examination i det området. & gissa om vi fick mvg ;D Nöjd! Charlotte är väldigt lurig tycker jag vet inte om jag ligger på g eller mvg, känns inte bra så hoppas på samtal snart, för jag vill bannemig ha mvg! Skulle suttit fint i mina papper! Menmen, fick iaf skjuts hem av Frida idag, skönt & slippa gå hem från tåget(: Tackar jag för. Anyways, nu måste man börja på religionen, prov i kristendomen på torsdag! & jag ska även hinna träffa min pappas kusin från Australien imorron som kommer hit på besök, plugga religion. Onsdag likaså + träning. Torsdag får jag åka o lämna mina skor & säga hejdå till min syster som sticker till Asien i 6veckor=/ Men har jag överlevt 9månader förrut ska detta inte vara några problem! Ännu ett väldigt intressant inlägg. På återseende med något roligare att informera om!

Mjölktävling är väl imorron Allvar & Justus nissar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback