döööööd

japp, överskriften talar om vad som hände med min stackars tv i måndes tror jag det var! den bara poff, så va bilden kass & ja, fanns inte mycke mer o göra än att skrota den. den har ju trots allt haft min pappas farrfar som ägare en gång i tiden! och idag fick jag en "ny" tv. nämligen typ cirka ett år äldre än den jag hade. med ingen skart anslutning haha. men en fiffig sak är att jag kan stoppa in fjärren i tven! ;D lite lyx & finess e där i den söte gråe som lär vara min vän ett tag framöver;)
på tal om mer död tror jag jag går & begraver mig i förtid! sjukt mycke & göra o känner inte att jag kommer hinna med någonting. men idag har jag filat på mina åsikter kring projektet & även gjort danska. nu är min rygg fruktansvärt trött & foten har ännu inte gått över=/ vad ska man göraaaa?
iaf, rögle vann ikväll över Mora? & går upp i elitserien, pappa kom hem glad som fan i hågen och ser alla repriser förtillfället på tven haha, lite små roligt men vad gör man inte för laget man älskar? ;p
iaf, så kom våra studentmössor idag! men ente fan får vi dom förräns nästa onsdag! bajslotta! menmen, info om balen har även kommit & vi var ju tvugna o bete oss ordentligt & INGEN ALKOHOL MEDTAGES! haha, asså ja. vad ska man säga? HELL NO H2O :D & inga korta "horklänningar" får bäras töser & för killar gäller frack eller smoking. sen kom vi ju till det dära med att ta med någon utifrån skolan.. "De e dom vi minst litar på, & du ska ha med dig en 30-åring?" & vidare flöt de på ur Pers mun om hur allt skulle vara & inte fick vara & man kunde inte annat än att skratta! sjukt övertrött var både jag, sofie, jaana & louise. som övade innan lektionen på vår konflikt vi ska spela upp på måndag, de var som att spela in en film. vi bara skratta hela tiden & fick inte till de en endaste gång helt ordentligt UTAN skratt. efter detta gick det bara utför, jag & sosso gick o flamsa & drog repliker från disneyfilmer & ja som sagt på religionen satt vi också bara & skratta! usch nu e jag helt slut, återkommer emd något roligare, seriösare eller intressantare inlägg en annan dag när jag orkar! puss på er sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback