you gotta help me out,

fredag idag skönt :) måste gratulera Josse som fylla år i onsdes, grattis! ska dit idag & förfesta sen blir det utgång i Lund! blir säkert nice! annars har dagarna vatt hyffsat sega, vatt ute & gått lite & igår åkte jag till Väla med mamma för o hitta present till min syster, men tror du jag hitta? nej! eller mja, haha lite kanske. så de blev Center Syd efter jag sluta skolan imorse/förmiddags. usch & jag har nog aldrig varit så trött som jag var imorse när jag skulle till skolan, hemskt. kände mig verkligen som en zombie. & de blev ju ente bättre av att ha 2timmar psykologi=/ anyway, sitter här nu, har precis skalat lite potäter så får väl plugga lite nu & ta en powernap! måste göras. imorron blir de först jubb & senare kommer lilla häljarpsfolket hit, blir såklart att se EM-kvals derbyt mellan Sverige - Danmark :) annars så består helgen typ av plugg? fått massa läxor, blö. ajja, nu ska jag vända mig mot mina böcker, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback