shopoholic?

usch ja känns som man var de i lördags när jag var i Malmö med min syster för att leta stövlar, jeans, jacka & tjocktröja. dock bara två fundna av dessa jag skulle in förskaffa. jeans & stövlar. sen utöver de blev det en tröja & en klänning typ. på vägen hem på tåget fick vi sitta i en helt ny vagn & såklart brevid oss hamnar 3gys. & ja, utan en helt fungerande mp3 så kunde man inte annat än att höra vad dom pratar om, eller ja den ene med sin pojkvän. man ville inget annat än därifrån kan jag säga!! & dom skällde, ja jisses. menmen, senare kom vi till slut hem & man började göra ve sig, sen bar det av in till stan & Danny's corner där mina arbetskamrater stod & väntade. skulle bli avskedsmiddag för Madeleine som bosatte i Götet idag. we're gonna miss u. de va trevligt, & mätta blev vi, käkade ryggbiffsplanka! man kunde vatt mätt i en månad! en del drog ut men jag drog mig hemåt istället, hade ju spenderat tillräckligt med pengar på förmiddagen + att jag har konstig hosta & litta ont i halsen så någon utgång blev de ente ifredes heller. & idag har jag sovit (: gick upp vid 12 tiden käkade & gick & la mig igen. gick upp sen vid 2, började rota efter kläder till vår klassfoto som ska tas på tisdag. & jag är ännu ente klar men de fixar sig imorron! hum, satt & kollade resor härom natten, duktigt sugen till typ över nyår. hade vatt nice! menmen, dom pengarna lär inte flyga in i mina fickor bara sådär trist nog. men blir troligtvis att man åker & ser Lasse i höst/vinter med Gustav, de e ju ente fyskam:) ajja, skola imorron igen=/ men man överlever väl! nu ska jag nog dra mina ögon åt tven, förhoppningsvis går det någon bra film! puss!



Kommentarer
Postat av: sape

snygg emsan;)

Postat av: Pauline

det vet jag :D <3 haha, fina kläder du har inhandlat :D

2007-09-04 @ 12:57:59
URL: http://paaauliine.blogg.se
Postat av: emelie

vet vaddå ? :p

2007-09-04 @ 15:50:52
Postat av: Nina

Hoppas ni ska se lasse i hbg, för då ses vi ;)

2007-09-06 @ 09:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback