i need you to hurry up right now, cause i can't wait no longer

usch ja förlänge sen man skrev här. helgen var ganska lugn för jag var sjuk förra veckan & halsen e fortfarande lite cp =/ iaf, fredagen kom sosso hit, vi poppade smörpopcorn så när vi tog ut dom hon bara: dom e ju ente gula! jag bara: nej, men du ser dom svettas fortfarande, dom blir det sen! hahaha. :) ajja, trevlig kväll med en massa snack om allt. lördagen blev de jobb, såg en som liknade e-typ, men de var ente han haha. sen var jag på 20års kalas, & sen bar de himmåt. söndan sogga jag hela dan, riktigt skönt. & ja nu kan man byta däck på bil iaf! dagen började med psykologi som alla andra måndagar, fick tillbaka vårt prov, MVG YESYESYES ;D hum, sen dro jag till Helen & klippte mig, sen hade man ente körning förräns kl1, & de va typ de drygaste jag varit med om & hade ingen mp3 & ingen o snacka med typ=/ iaf, kom hem vid 3tiden & har faktiskt skrevit min uppsats nu som skulle vatt inne för ett antal veckor sen. & varit ute & gått också:) så nu sitter man bara här & degar. köpte förresten en ny väska idag & så ser den ut :) puss!


Kommentarer
Postat av: Sofie

e-type annars ;) denväskan är najs :Dhahah men de med popcornen så var såååå roligt ;d

2007-10-08 @ 19:04:16
Postat av: Emelie

Ooooh het väska schnyggiiiing ! ;)

2007-10-08 @ 19:15:50
Postat av: Pauline

Fin väska :) Nä, det var inte Sape eller Sosso denna gången,det var en kille GISSA vem? :D haha

2007-10-15 @ 14:03:21
Postat av: Saraa

Jag ÄLSKAR den låten! :D

Postat av: Pauline

Nä hans namn börjar på S! :O

2007-10-16 @ 18:13:43
URL: http://paaauliine.blogg.se
Postat av: Saraa

HAR KÖPT LIKADAN! :O

2007-10-17 @ 16:40:04
URL: http://sarapeder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback