but now i can fly

sitter här i skolan & har håla, wippie ... iaf, sitter här helt alone med massa andra gysar :S läskigt men vad ska man göra när alla bara drar hem under hålan? ajja, har iaf bara en lektion till sen skönt:) sen blir de att man börjar träna ordentligt idag igen på friskis. känns bra(: GLÖM MIG ENTE GISSE!:p får väl ta o göra lite psykologi också sen kanske, får se. anyway ente uppdaterat på ett tag, jag vet! har väl ente hänt så mycke på sistone kanske, vatt i skolan & blivit arg för man ente har lektioner, o såhära. fast helgen tillbringade jag tillsammans med Gustav hemma hos honom, väldigt mysigt!:)
men nu till helgen blir de utgång på fredag iaf, woo(: sen blir de jubb på lördag o sen får vi se vad som händer:) vad kan man köpa till sin mamma förutom smycken? =/ min mamma fyller snart år & vi har ente fått någon ösnkelista .. suck! menmen, tacksam för ideér iaf :) nu ska jag återgår till att vara helt mobbad, eller så uppsöker jag någon o häcka med, ajöss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback