say it right

helgen återkom som vanligt, fredagen tillbringade jag hos min sandie, spelade bowling på wii, vi var ju lika bäst ? :p ajja, det blev att jag drog mig hemmåt efter let's dance, fick ringt mina föräldrar, aldrig kännts så bra eller roligt att prata med dom som då faktiskt :) ajja, dagen efter begav jag mig till stationen men man kunde fan ente andas som det blåste, jag gillar inte blåst ! iaf, jag jobbade & tiden gick dunder segt. min fof kom & hämta mig sen iaf, snälla som dom är :) vi pös till kvantum & handlade. sen him & såhär. sen blev de & ta tåget igen fast till lund med sosso & pauline :) skulle på bio. blev dock väldigt arg när vi var ute efter mat & dom ente har mos när jag vill ha de till min korv !? iaf, inne i affären..
jag bara: hej, har ni korv med mos ?
han bara: nä, mosen e slut. men vi får in den snart.
jag bara: okej, om hur lång tid då ? ( man tänker ju 10min max 1halvtimme ).
han bara som idiotiskt svar: ja, om typ 2-3veckor !
ser de ut som om jag frågar om mos om 2-3veckor !!!? åh, IDIOT !  

anyway,  den inre kretsen, var seeg ! höll på att somna typ 2ggr. menmen, vi åkte hemmåt sen, & la o snackade ett bra tag om sjuka drömmar haha :) jaja, vi gick iaf ente upp förräns runt 12 tiden käkade & sen skulle vi ringa & fixa buss, men nää, jävla cpskit. blev att jag & sosso fick gå, dock var det inte fel på vädret bara min jacka & hennes bag. gick typ i nästan 40min ? ajja, hem kom vi & jag blev senare hämtad av britt & farfar, käkat hos fof :) mucho gott ;D fick även våfflor, våffeldagen ju :) har fått tvättat idag, duktigt & dammsugat mitt rum igår känns bra :) imorron blir det nog träning, ÄNTLIGEN !! fytusan vad man saknar de.
känns som om alla, okej ska ente säga ALLA, men känns endå som de e sån tid som "alla" blir kära ? vatusan, don't like this. tjing.

Kommentarer
Postat av: Pauline

HAHAHAH :D sjuka drömmar ;)

2007-03-26 @ 21:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback