i can be batman, i can be anything you like

it started of halv 8 imorse, började göra mig klar & försökte nå tandläkarna för min lilla plastbit åkte ju av i lördes, men neeeej dom e så sega i telefonen & sa typ 4ggr att du e först i kön men ente fan svara dom så fick skita i de & sticka till bussen. kom till skolan & sa att vi skulle gå på det don't drink and drive, sedan gick vi tillbaka skrev klart presentationerna om oss som ska va med på museet. sen så ja fick vi rast & började ente förräns 1 sen. så jag & sosso satt bara o snacka om allt. de e så jobbigt & förklara saker när man själv ente kan sätta sitt finger på hur man ska förklara, men som tur e fattar hon :) ibland gillar jag att vara jag men en hel del ente. mkt som jag saknar faktiskt. hum, tycker bara tiden flyger iväg, gör fan inget vettigt av den =/ liksom året som nyss var, kan typ ente säga mkt som hänt då ? sjukt. finns nästan ente ett skit känns det som, vad gör jag med min tid ? menmen, tror alla var lite förbannade sen efter provet, sjukt stressigt & mkt skulle skrivas, & efter de hade vi adam & blir man ente lite irriterad när man får frågor som man ente fattar & han säger: vad tycker du själv ? vad tror du ? bara FÖRHELVETE! precis gjort ett stressigt prov bara aah. ajja jag var ju ente den enda som fick anfall som tur var haha :p efter skolan begav jag mig ner till körskolan & där träffar man gisse som också skulle köra lite & snälla som hon e fick jag åka med dom hem :) fast när jag då vänta på att få köra ringde min syster ;D typ tusen år sen jag snckade med henne känns det som, & hon planerar att åka till London i juni ? jag bara: lätt, jag vill med !!! så får se, kanske blir london i sommar ? :) skulle ente sitt fel alls ! massa annat snack också men kommer dock ente ihåg allt haha. hum, varit ute & gått nu ikväll med sandra & mitzy, vatt lite social iaf :p imorron så har såklart lärarna studiedag & vi med "typ". iaf såklart har man bokat körtid sen innan så 10 i 9, jaaaaaa. kul & sabba sovmorron, sen ska jag dit igen vid 2 bara ah. menmen avslutar här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback