hängpungråttor, finns dom ?

ja, som ni märker har jag ente uppdaterat på ett tag det e först för jag ente hade tid sen har den jävlats med mig i 3dagar så var väldigt irriterad nu när jag ente heller kom in, fick skickat mitt lösenord, fast jag ente ändrat, & där va helt plötsligt ett annat !? någon har alltså hackat sig in eller så e de för dom ändrat om här !! nådigt irriterande kan jag säga. satt & skrev om bloggen flera ggr. ajja nog om saken.
menmen, skolan har väl vatt som vanligt, skulle lämnat in 2 a4 om en början & slutet av vår film som vi ska börja på. vilket ente blivit av eftersom sosso e sjuk. hum, nirbeethi e jobbig som vanligt. typ ingen skulle bry sig om hon dog känns det som ? ahh. så ska vi ställa ut massa saker på museet & ingen kommer ta ansvar if någon pajjar dom ? väldigt uppmuntrande .. känns som om alla e sjuka också ? menmen har varit duktig, var ute & gick 4km i söndes sen träna jag igår med gisse :) skulle vatt ute & gått idag också men regnet ska ju säklart aldrig sluta komma från molnen ! somnade en stund framför tven, väldigt skönt (: borde göra klart naturen & små företagande men verkar som ingen vill försöka skaffa sig högre betyg än jag ? åh, denna pest. att den aldrig tar slut. fast denna veckan är nog skönast på 3veckor framöver. prov, prov, prov & åter prov. borde plugga teori den har legat på isen ett väldigt bra tag nu =/ ahh, man orkar fan ente plugga mera. åt helvete med skiten.
men tror ente ni ente att de e så att alla är jämnlika. nu menar jag tex. om någon mister kanske 2 i sin familj så tror jag de jämnar ut sig med själva personens personlighet eller något annat. svårt & förklara. men typ om den har en talang eller "gåva" så borde ju de jämna ut sig mot dom som inte har någon & inte mister någon i sin familj. eller ?

det är bättre & försöka & göra ett av sina värsta misstag, än att ente göra någonting & fortsätta undra hela livet. men varför slutar vi ente vara så fega ? alla e de, jag e de. vi borde göra en massa innan det är försent ?

men tydligen nu märkte jag att den hade fått en uppdatering, vafan. blir så irrterad när skiten jälvas med mig !

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback