glad, man kan inte bli annat !

dagen började med att solen sken & man kunde inte bli annat än glad helt enkelt. jag klär på mig traskar till bussen. men kollar tiden & inser att den ente går, fan. hem & väcka pappa som fick köra mig till tandläkaren som sa att jag drack alldeles för mycket juice & gav mig ny tandkräm. driekt efter då var hon lite över 11, vafan skulle jag göra tills jag började kl 1 ? jag ringde såklart sosso & begav mig dit :) såg på när hon dammsuga, & dom har typ sån luft i väggen & grymt lång slang. det konstigaste jag sett inom städning! vi gick till skolan & höll på att dö av den tråkiga vägen. vi kom dit hanla dricka & sånt. hade lektion med anna, sen kolla vi robotar med adam (: sen träffa jag på lollo som jag ente sett på tusen år känns det som, trevligt att se dig :) hum, kom hem, käkade var ute & gick 4km. hem, pluggade svenska, samhäll & skrev sammanfattning om naturen. duktigt ! sett grey's anatomy nu, dubbelavsnitt. mycket bra, älskar den serien (: menmen, nu har seinfeld börjat & jag måste snabba mig i duschen känner jag, ska köra imorron innan skolan så får se hur allt går :) puss på er, & tänk på att bara en liten komplimang eller ett leende gör såå mycket !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback