förstört min dag !

det som har försötrt min dag var först imorse, det var kallt & solen kom ente på typ hela dan ? den andra som pajja dagen var att jag ente får mitt indval, CAD-teknik. jävla as! så jag ska välja mellan 50p kurser & där e bara 2 jag kan välja, mellan för resten har jag eller har haft, kul. & jag vill ente ha något utav de, SÄRHUEN ! ajja, sen tror jag nog ente mer har pajjat min dag faktiskt. fick hanlat spännram på hålan & fixat ihop min tavla (: sen hade vi filmprov, gick väl hrm .. dåligt. menmen, sen åkte jag & frida snabbt ner till körskolan fick fixat lite, sen var de hem. käka, ut & gå med mamma sen ut & köra med pappa. så nu sitter jag här & svamlar lite om mitt liv. peder fyller också år idag, grattis ;D hum, hostan sitter kvar & förhoppningsvis är den borta tills imorron, för jag vill träna ! menmen, annars blir de att ut & gå (: sen måste man börja göra samhäll & skriva sammanfattning om naturen & svenskan. bajs skit. bara denna vecka kvar med mattelektioner alltså 2 återstår av resten av mitt liv ! ( förmodligen ) nationella prov sen nästa veckan, 3st + 1 musikhistoriaprov. KUL LIV ! hatar skolan nu. så mycket. ajja, man får se till & försöka stå ut helt enkelt. nothing for the moment, kisses.

Kommentarer
Postat av: Peder

Taaack! :D

2007-03-14 @ 14:39:54
Postat av: emelie

hihi, varsegod ;D

2007-03-14 @ 22:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback