at last the spring comes along

jag är jävligt irriterad nu på bloggsidan. dom ändrar mitt lösen hela tiden jag fattar ente hur dom kan !? AHH !!! inte kunnat gå in på några dagar för, fast man ber att skicka lösenordet, så gör dom de ente ! har jävligt god lust & skaffa mig en ny blogg, så bli ente förvånade om fallet blir så sen ! nog om mitt gnällande.
solen har tittat fram idag & kändes som den första riktiga vårdagen ! skulle egentligen ente gått till skolan idag eftersom jag varit sjuk sen i onsdes så min helg har varit den tråkigaste på typ tusen år. men har iaf varit ute & gått 4km idag, duktigt & skönt :) på med vårjackan & vårskorna, jatack ! :)
stör mig väldigt mycket på att måns inte vann i lördes, satt där & var beredd på att skalla hela sverige, men nej.. såklart vann han ente. men the ark var ju ente heller dåliga, verkligen ente. men måns var en liten favorit (: ajja, sverige kanske har en chans att vinna hela melodifestivalen endån med tanke på att lordi vann förra året ? ;)
morrondagen blir först skolan, sen ner till körskolan tror jag, & förhoppningsvis hinner jag till flügger färg också & får köpt en spännram innan bussen går, we'll see :)
borde komma på en filmidé just nu & skriva ner den, men jag har haft idetorka i över 2veckor =/ panik nu ! blir väl träning på onsdag i hope :D miss it like hell ! blir ut & gå imorron också förhoppningsvis, ska försöka få med mig kameran också som jag alltid glömmer ! :)

ciao.

M?ns Zelmerl?

Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh måns är så snygg! :)

2007-03-12 @ 21:41:23
Postat av: emelie

MHM, redig pudding ! ;)

2007-03-13 @ 20:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback