you said you'd never leave, look what you've done to me

skolavslutningen idaag ! fyfan va gött, men helvete va varmt de e! hållt på o dö hela dagen känns det som. glott konserten o såhära sen typ hem, sen till fof, sen till stan för o fixa skor till mitt sommarjobb o såhära. o nu e jag himma igen, får väl duscha sen o börja göra mig klar, ska ut o käka på tycho sen & efter de blir de gröningen (:
ajja igår var vi iaf i lill-olas o grilla, men gissa om man ble helt uttmobbad för man hade kyckling med sig ? jisses, aldrig hört så mkt klagomål. menmen, hade lite lerkrig & sandkrig, med sape o pauline, haha. väldans roligt iaf. tackar alla för en trevlig kväll. ajja, ska väl sogga litta nu, känns som de skulle sitta fint (: sen e de studenten imorron, kan ente fatta att tiden sprungit så fort, man har liksom aldrig tänkt att någon ska ta studenten för de e liksom ja, feleet. sen nästa år tar vi, liksom var har tiden tagit vägen? men ska bli väldigt skönt, men man kommer endå sakna att ha ngra som e äldre än sig själv på skolan, sen nu blir de bara massa yngre=/ ajja, jag tror vi överlever den skiten lätt (: men ska sluta pladdra, ha en trevlig kväll, helg & alles, tjing!
LONDON PÅ SÖNDAG ;D !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback