underbart e kort, åt helvete för kort

varit i london som sagt typ förra veckan & jag har nu suttit här i princip den största delen av efter middan & nu kvällen för att få in bilder, & nu orkar jag ente mer ente fan vill datan idag =/ piss! iaf, de va väldigt kul & va där, kom dit på söndagen & vi mötte Linn & såhära, såg Big Ben, London eye med mera första dagen redan. & dagarna flöt på vi besökte Madame Tussauds på måndan eller tisdagen, fyfan vad verkliga alla ser ut !, dock undantag för jamie oliver, julia roberts & keira knightly. men beckham va typ så verklig så man ble rädd att han skulle va på riktigt o bara skrämma en haha. iaf, åkt massa tunnelbana också, & typ ja måndagen då, så hade såklart mina goa syster ente ställt om mobilen så ja, vi käka frukost vid halv 8 kanske & va vid tunnelbanan kvart i 8 !!! & 8 började dom servera frukosten, för vi stod där som fån bara jaha, var e brödet !? ajja, sen löste de sig resten av veckan. dagarna var väl fullspeckade, blev, Buckingham Palace, Soho, Covent Garden, Harrods, Hyde Park, Notting Hill, London bridge, Tower of London, Oxford street o massa annat, vi spenderade även typ 3dagar med Linn. & man ja shoppa livet av sig fast man ente fick med sig något vettigt hem, på onsdagen tog mina pengar slut & skulle ente hem förräns på fredagen, men syrran pröjsade lite så de löste väl sig ;D haha. efter dagsturerna ble de att hon va osocial & jag hade absolut inget & göra så jag sov (: haha. låter helt fel, att man sover när man är i london, då ska man va ute o fan o hans mormor men så ble de ente för där är DYRT ! men torsdagkvällen gick vi faktiskt ut till en pub brevid Victoria station (: kul avslut tyckte jag ! ;D iaf, vi kom hem sen på fredag kväll typ, så de ble typ sogg i princip hela helgen. även jobbat lite och lite annat smått trevligt (: 

& nu började ju sommarjobbet i måndes, ah. jobbigt. börjar kvart över 6 - typ kvart i 4 ? kuuuul. men de e pengar de (; iaf, så gick allt åt helvete idag, eller allt & allt iaf, så kablarna jag måtta& klippte igår o gjorde färdigt idag, var helt jävla fel & kunden kunde ente ta emot dom så ja, allt skulle typ slängas förutom "foten" på den så där satt jag o klippte av alla, skruva ut skruvarna, drog ut sladdjävlarna & va duktigt irriterad & trött på mig själv. som tur var va dom ente arga på mig de minsta (: men ja när jag väl satt där o höll på o dra så klart pjoff! smäller jag med armen så hela min mugg trillar o rinner ut på bordet, jaaaaa.. verkligen min dag! hade sån lust o skita i allt o bara bölat av irritation men jag börja garva o ja, fel blev de iaf :p slutade senare o cykla ner o hämta mitt nya pass som ser FÖRJÄVLIGT UT ! sen till körskolan en runda o sen öste jag på cykel hem, haha. ajja, skulle väl plugga idag också men har de blivit av ? neeeej. e för jävla dålig på att ta tag i saker, måste skärpa mig !! imorron är iaf sista jobbedagen för denna veckan, FYFAN VAD SKÖNT! midsommar på fredag & de ska bli satan kul ! jag längtar ;D glömde säga att vi stack in till stan igår & såg Robin's. eller ja han, robin. berättade om sig & sitt jobb. ni som ente vet vem han är, skäms! iaf han sänder de med Filippa Bark ;D o gisse & nina hade ju sånna söta frågor haha, "var e filippa ?" & "gillar du bostongurka?" haha ;D ajja, får väl dra mig härifrån strax o stuuuuda, men ja, på återseende & fler bilder läggs väl upp ngn gång under närmsta tiden när jag orkar & ente får anfall på datan! fast borde egentligen gjort en bilddagbok eller pixbox, hade gått fan så mkt bättre, men ja orkar ente idag så :) tjing !


        

Kommentarer
Postat av: sandra

ser ut som ni har haft de super ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback