i'm sh-sh-shakin, sh-shakin'.

typ ja var ska man börja ? midsommar var kanon! tack sandra & allihopa! hum, lördagen sega jag mig igenom tror jag. jo, fast sen kom sosso (: längesen fan =/ iaf, vi stack till nicklas o vi spelade x-box & som vi svor & var irriterade ja jävlar haha :p ajja, söndagen hum, blev att ajg övningskörde till malmö & inom burlövscenter, ente vatt där på ett antal år ! pinsamt men ja. fick hanlat ett par shoes (: idag trodde jag jag skulle somna på riktigt, fy. paketera de sista från i torsdes, sen började man kapa sladdar, 200st fast ibåda ändarna så 400... JIPPI. o den andra högen var värre för där skulle man bara klippa bort en del av skärmen o tvinna de andra o hitan o ditan o jag ble ente ens klar idag =/ stod typ de jobbet skulle ta 22timmar.. kul! men iaf blev hämtad o typ vatt så jävla trött så sov en liten stund sen ja blev man till sist utlsäpad för o gå med mamma. så de har jag fått gjort & lite plugg men måste ta tag i de nu härefter. funderar på o köpa en ipod, fast får se vad pengarna räcker till. ska betala rhodos resan snart ju ! fyfan va man längtar! en skit bra låt som e värd o lyssna på tycker jag är, Rooney - I'm shakin'. <3 tjing.






Kommentarer
Postat av: Sofie

Asså emelie nu fattare jag varför du inte är med på ngn bild. FÖR ATT LÅG OCH SPYDDE HELA TIDEN! HAHAHAHA :D
MIN SVÄR & AGGRESSIVA VÄN :D

2007-06-26 @ 20:06:36
Postat av: Pauline

UPPDATERA :D hahaha

2007-06-28 @ 23:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback