i like were we are, here.

hum ja längesen man skrev som vanligt, hum har under tiden varit på kalas hos nina som fylla år i onsdes ! ;D sen så ja, torsdan skulle de pluggas. fredan skolan o sen hade jag tjejmidda, tack för att ni kom allihopa, tack för en trevlig kväll & för alla presenter ! ;D sen på kvällen bar de av till tivoli i hbg, fick komma in innan jag ble 18 iaf (: tur var väl de. hade mkt trevligt ! sen så på lördan börja de med jobb, sen hem fixa till kalaset, sen kom gästerna o sen ja vid 10-11 ngt stack jag, gisse & nina till stan, träffa pära o becki o va en stund på baggens (: trevligt, får bli en längre uterunda nästa gång ;D menmen, så idag ble man uppdragen för vi skulle hämta min syster som kommit hem nu från australien & thailand. så ja, fick övningskört till malmö iaf & hämtat henne sen nu så e fof här, martin & maria. fick lite grejjor av min syster också, tackar man för ! så ja, om en vecka så sitter vi typ på planet till london ;D gött !! tjing!


Kommentarer
Postat av: sape

tack själv för en trevlig kväll:D

2007-06-03 @ 15:25:58
Postat av: Sofie

Tack själv för en najs prajs kväll! :D

2007-06-03 @ 17:30:06
Postat av: Nina

De var naaajs : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback