your opinion what is that, it's just diffrent point of view

iaf jobbat idag som alla andra dagar denna veckan. sista veckan på mega teknik, skööönt. mina fingrar e helt fnasiga o jag har ont i min tumme, e helt knas på mitt ena pekfinger & ont i ryggen! såklart får jag anfall idag, hade jag vatt hemma, ute eller i skolan hade de total brutit ut men eftersom man e på jobb fick jag hålla mig. fick ente ihop dom där jävla ledarna& skärmen i de jävla stiftet utan de skulle tuffsa sig, så ja. ahhhh! men e iaf klar med mitt 23timmars arbete iaf ! ska bara packa dom imorgon. sen nästa vecka börjar jag på pappas jobb, lite softare kankse,? får hoppas :) menmen, så idag nu när man va hemma, så kommer jag med mitt tjat om att få åka. & så störd mamma var när vi skulle ut o prata med pappa, hahaha. helt sjukt! skratta så jag hade tårar i ögonen! GYS ! ;D menmen, till slut fick jag min vilja igenom, så har bokat & på fredag bär det av till kalmar(: så har nu cyklat fram o tillbaka till ica/jölles 3ggr ! menmen, nu väntar man på mauden sen blir de stuuuudning, måste fan ta tag i detta. för jävla dåligt faktiskt. eller egentligen ente men ja skit samma. tjing!

Kommentarer
Postat av: Sofie

FREDAG FREDAG EMELIE ;) hihihihih i am happy for you!

2007-07-04 @ 19:52:32
Postat av: Kingen

glöm inte ta med skydd ; )

2007-07-04 @ 23:26:40
Postat av: Kingen

Glöm inte ta med skydd ; )

2007-07-04 @ 23:28:30
Postat av: Gisse

Ta de nu lugnt i Kalmar ;)

2007-07-04 @ 23:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback