we spite, we slow hands

får väl börja där jag avslutade, lördagen tror jag ? iaf, de blev att man gick upp tidigt, åkte till ikea & ekeby möbelaffär, fick hanlat mina möbler, eller tv-bänk & skänk men skänken kommer såklart om 2veckor, menmen, kan man väl stå ut med :) sen var de hem o börja göra pilla lite med tv-bänken sen bar de av till johanna som hade kalas & förfest, grattis i efterskott än en gång :) hade väldigt trevligt! när vi sen skulle ta tåget träffade vi på 2kunduktörer som va förjävla bra, Wash: De e nice! ;D träffade några man känner men långt ifrån så många som man brukar! lite trist menmen ente mycke o göra åt, men vi höll oss iaf i wallmanstältet där de va ös & vi till och med såg erik från idol. ente varje dag man ser kändisar. sen var de hemfärd vid 2. söndagen kom gustav hit(: blev att stack in & hyrde film, the contract. vilket man såg igår att man hade hemma redan.. menmen den va bra iaf:) måndagen försökte vi ta tag i våra liv & begav oss till nova lund & dagen lura sen på oss 3 filmer till! & en liten sväng ute(: fast idag ble de att vi gick upp tidigt, blev hejdå redan vid 7imorse. gick o la mig sen igen & senare på dan begav jag & pappa oss ut för att köra lite o göra ärenden & så fick jag vatt en runda på körskolan. sen har man bara soggat, kollat några avsnitt av oc, gjort prov & nu tv igen. någon miniserie sosso bad mig kolla men ja, får se hur länge man orkar hålla ögonen öppna:p ska in o jobba en sväng imorron också, 10-6. sen följer sosso med hem & stannar till torsdag (: väldigt längesen vi träffades tycker jag! men de ska ble fint ! & nu e de snart nära, 12dagar kvar till rhodos ;D vad man längtar!! menmen, återkommer någon annan dag, "hejpådig!".
cause i like you just the way you are

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback