Landskrona karnevalen

o denna årliga karneval hade sin start i torsdags, då jag pallrade mig in där med nina & gisse. ble langos, sen danny & måns(: igår, så jobba man, (lite gnäll), fick putsa alla maskiner på min avdelning, & de e ente dom små maskinerna om man säger så, tog hela dan, fast då va man ente så noga heller. bajsjobb! ajja, sen va de hem öste på för att ble färdig. sen kom mina kära vänner hit, vi grilla o förfesta litta (: sen bar de av in till karnevalen med några pissepauser. såg martin stenmarck o jag fatta först ente att de va han? ajja, o sandra drog sig hem, vatusan sandra ! nästa gång, då jävlar måste du va kvar ;p menmen, vi gick in på wallmans o typ ja dansa hela kvällen, mycke trevligt !, tack töser. sen på himvägen ble de lite äcklande, först gisse fick något slemmigt på byxorna, sen jag något på foten o min sko bara flö av in i buskarna, haha. äckligt, men vi hitta den iaf(: sov, o gick upp vid 12, e fortfarande trött, helt sjukt. menmen, ska på kalas sen kl3, sen karnevalen ikväll igen ;D ajja, ses där inne alla ni goa (; bilder kommer när nina har fått sin feta röv till gisse o lämnat kameran ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback