i would do anything

får väl uppdatera mig lite känner jag, han är endå i duschen så man får passa på:) hum ja som sagt i fredes stack jag hit, till kalmar eller ja utanför :) så vi hitta ente på så mkt eftersom jag kom hit så sent, blev att vi kolla underbara älskade o såhära. sen igår så sega som vi var drog oss upp o körde till kalmar för o göra något, blev bara en liten vända till ngt köpcentrum o typ hem igen. kollade stockholm boogie, sen som jag är. men sjuka människor men helt roligt film ! haha, helt störda ;D ajja, sen käka vi o senare stack vi på bio, såg oceans thirteen. faktiskt mycke bra trots att jag ente sett dem andra 2filmerna haha. sen kom vi hem skulle glo film då med men de fibba så vi gick o sov. sen ja e de söndag idag, o hemfärd. tråkigt nog börjar man jobba imorron =/ ajja,  har de hur bra som helst o har ingen lust att dra mig hem alls, ajja de löser väl sig om jag får rätt på den förbannade mp3n. annars lär de bli seeeeegt! =/ skriver väl mer imorron eller nått :) tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du lyssnade på mitt råd ;)

2007-07-08 @ 14:56:55
Postat av: Pauline

;) raggarn, :):):)

2007-07-09 @ 00:13:45
Postat av: Sofie

NAAW :D

2007-07-10 @ 12:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback