don't know why i'm still afraid

just nu sitter man här o njuter av att man e ledig :) ska egentligen in till körskolan sen men vet ej if dom har stängt så på något vis hoppas man dom har stängt för de e fint väder & de vill man ju gärna utnyttja när man e blek som en dö fisk. ajja, något vettigt kommer väl ur dagen får jag hoppas?

man sitter o funderar o lurar sig själv tills man varken vet ut eller in. när har man funderat & lurat klart sig själv? & man måste våga satsa för att ha en ynka chans till att vinna, satsar man ente har man ingenting o vinna iheller, då sitter man där & ångrar sig; varför satsa jag ente? bättre satsa o veta att du kan förlora än att ente satsa allt o ångra sig. vi måste sluta vara så fega.

Kommentarer
Postat av: sandra

du har helt rätt! bättre att satsa, hälften vunnit då. varför är man så jävla feg?

Postat av: larsson

jag vet ente, för vi tror vi alltid ska förlora & hamna i deppression eller något kanske? vi tror nog ente tillräckligt mycke på oss så vi vågar. jag gissar på något sånt.

2007-07-17 @ 22:05:44
Postat av: sandra

en för alla, alla för en ;) vi är aldrig deppiga så varför skulle vi va de då? LIVET E EN FEST..

2007-07-20 @ 14:52:22
URL: http://sandrapersson.webblogg.se
Postat av: Gisse

skriv blogg ditt as ! :D

2007-07-23 @ 22:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback