de var en sekund av evighet & en sekund av osynliga tårar

jaha nu sitter man här, har jobbat idag på pappas jobb & tro de eller ej men JAG SAKNAR MEGA TEKNIK, iaf än sålänge. fyfan kännt mig som 1200-talets slav idag, städat & städat exakt hela dan, ente haft en jävel o snacka med för man har öronproppar o ente en ipod har man, somna nästan på lunchen & jaa, hemskt! men förhoppningsvis blir de andra uppgifter! körde lite sen med torsten o nu e man hemma, & jag ska sluta klaga faktiskt, förlåt. lite ointressant men ja. ska iaf snart äta midda, kötbullar potatis & sås :) något som är bra iaf (: till helgen blir de landskrona karnevalen !! ge mig nuuu!!!
you're way to beautiful

Kommentarer
Postat av: sandra

jag vet jag är beautiful ;)

Postat av: emelie

hahaha, lätt du e ! ;D

2007-07-10 @ 18:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback