totalt övertrött.

usch, man började ju 8 & man blev defintift inte piggare på att ha 2h små företagande, så de blev massa snack ist. hade samhäll sen & där bröt man ut totalt, satt bara & garvade åt ingenting, benen & armarna kändes som spaghetti, de va helt hemskt & väldigt längesen jag var så övertrött, helt sjukt.  man ville bara hugga av sig dom för de var så jobbigt. menmen, min dag blev ente bra, jag hade natur endån & matte. jävla mög. menmen, jag överlevde iaf & hem har jag kommit. varit helt irriterad hela dan, så gått & svurit en massa, mer än vanligt, vilket är väldigt mycket =/ hum, ska man tro på sitt såntdära horoskop ? läste mitt på bussen & de stämmer alltid på mig, så de borde ju stämma eller ? ajja, det var ju inget possitvit & gjorde ente mig ett piss gladare. får ta & skärpa mig tycker jag. ladda ner en massa igår, så nu sitter man här & lyssnar på ronan keating, haha. han är faktiskt bra (: sen har man sånna där favoriter men dum som man är vill man höra dom hela tiden & tjatar ihjäl dom på mindre än en vecka =/ AH ! nä, nu ska jag sluta skriva detta inlägg känns som de ente kom ut något som var roligt överhuvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback