Nyår, dagen efter & dagarna därpå.

Känner för & skriva såhär grymt mycket en massa funderingar faktiskt men vi får se hur de går med saken.
Det nya året 2007, tillbringades iaf i Hbg, vilket var trevligt & lite galet. Dagen därpå, ja .. man mådde ju inte precis toppen. Menmen, det blev massa segande & lite efterätt hos gisse. Igår, så gjorde jag nog heller inget ? kommer inte på något iaf. Idag inget heller, mer än direkt att jag drog mig upp klockan åtta för att dra mig in till stan, sedan hem & slöat livet av mig. Om exakt en timme sitter jag & väntar på att få träna sköööönt ska de bli, längtat satan & har haft värsta ångesten nu efter julen. Hemskt hemskt.
Om man ser det gångna året så har de bestått av den bästa resan hittintills, Bulgarien med sandie (: & massa andra trevliga minnen med vänner som fester, när man gjort bort sig osv :) Men det värsta är väl att jag aldrig har bråkat så mycket med mina föräldrar som (då). Vilket jag vill ha ändring på detta året & än sålänge har de väl funkat. Livet har iaf blivit bättre än förrut känns det faktiskt som, blivit lite mer gladare :) skönt skönt. Det man har att se fram emot detta året är än sålänge är väl resan som blev bokad förra året ? Rhodos, fytusan ! Då jävlar töser (; Sen så har man ju gått halva tiden av gymnasiet också, skönt. Men denna terminen blir inte & leka med känner redan mig trött på den innan den börjat  =/ vafan. Men man får väl försöka stå ut & göra sitt bästa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback