my tongue still misbehaves and it keeps diggin' my own grave

fredakväll, då gjorde man inte alltför mycket. pös hem till sandra sen & som vanligt när vi e där så funkar ente hennes tv eller dvd haha. men de ble massa snack & skvaller as usual :) gårdagen tillbringade jag mina första timmar på jobb. sedan hem, soggade, kollade tv & så. sen så kom gisse :) vi spelade lite Ctr sedan kollade vi the holiday, fast tradigt att vi ente har någon sladd till tven, lite störigt & sitta framför datorn men de gick endån :) & den var lika bra som sist ;D me like. hum, idag så har jag faktiskt vatt lite sådär halvt duktig. slängde lite skor & väskor. sen pluggade jag en stund. fast har ente orkat gå tillbaka till den igen. så har fördivit min urtråkiga dag här nu på kvällen iaf framför datorn. har tråkat ut mig själv genom att läsa en massa saker som folk skrivit & sådära. ville fan ut & gå men i detta vädret vill man ente gå ut =/ jävla piss väder ! jag vill ha sommar & Rhodos ! kollat h&m katalogen vill ha en jävla massa, men pengarna dom har jag ente redigt =/ trist. menmen får nöja mig med att titta i den då & då :p skola imorron igen, jag orkar ente. vill bara ha helg, festa & mysa framför en film. Ah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback