fast, helt fast.

Igår då bar det av till Lund som jag skrev förrut. Vi hade en rolig diskussion om siamesiska tvillingar & hur de skulle gå till när dom skulle gå ut. haha, helt sjukt. gav mycket skratt & irriterande utbrott. Filmen började iaf till slut, den var faktiskt bra i mina ögon, lite sådär seg men endå inte. en helt urgullig film,& som vanligt kan man nästan alltid räkna ut hur filmen ska gå, men den bjöd faktiskt på en & annan överraskning. efter filmen slutade så började vi inse att vi nog inte hann med tåget & tog de lugnt som tusan. gisse fick tuggummi problem & vi garva satan. sedan gick vi då sakta men säkert till stationen & nä vi väl inte fick sitta där inne & värma oss längre kollade vi tiderna, fuck. inget som stannade i häljarp längre & inget som stannade i landskrona, jo men de gick kvar över 1. vi var helt enkelt fast, vi kunde inte direkt komma hem ? men till slut ringde nina sina kära föäldrar som ställde upp & kom & hämtade oss, grymt snällt. nästan gång ska vi nog glo upp tiderna ? :p haha. gick & la mig sen när jag kom hem typ, drömde konstig dröm som vanligt. men ingen läskig en iaf. jag gick upp vid 1 tiden käkade klädde på mig & såhär & sen fortsatte jag & läsa min lilla bok. har sidåär runt 50sidor kvar som tur är, men har en bok till =/ vet inte hur det ska gå till. menmen, får lösa de på något vis.

För utan kärlek en skulle människornas drömmar sakna mening.

När man inte kan vända om bör man endast bekymra sig om vilket som är det bästa sättet att fortsätta framåt.

Det där som du alltid har längtat efter att göra. I den tidigaste ungdomen vet alla människor vilket som är deras levnadsöde. I det skedet av livet är allting tydligt, allting är möjligt, & människor är inte rädda för att drömma om & önska att allt det där som de skulle vilja se hända i deras liv. Men medan åren går börjar mystiska krafter att försöka bevisa för dem att det är omöjligt att förverkliga sitt levnadsöde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback