det enda som kan göra drömmen omöjlig är rädslan för att misslyckas

kallt är vad det är, redigt svinigt. börja med att man frös så fort man steg upp ur sängen & i skolan var det ente mycket varmare, jo i nv & estet men resten av delarna var pisskalla. menmen, trött var man också så man halvsomna på bussen =/ usch, tradiga lektioner hade man, sen typ håla & sedan rörlig bild i 2 timmar. snacka om man hade skrivkramp för allt vi skrev ? ajja, kom hem vid halv 4 slängde i mig lite flingor, sen blev det dags för att träna lite med gisse (: får väl ta & sätta mig & plugga snart men pallar icke, man säger hela tiden nä jag ska börja i tid, jag ska göra det på söndag osv. men inte fan tar man tag i skiten, ah får nästan anfall på mig själv. skärpning ! hum, gött imorron för då börjar man 1 ;p har endå bara 2 lektioner så jag e nöjd ;) sen blir de studning av teori sedan in till körskolan för o ha teorilektion. just nu lyssnar jag lite gamla snook låtar, dom e allt bra goa (: fast iofs gillar jag i princip allt förutom såndära värsta hårdrock där dom bara skriker, total meningslös musik enligt mitt tycke. sen blir man rädd för dom också. fast man kan lätt lyssna på typ in flames & lite sånt, men de e ju ente samma grej, nä typ iron maiden & sånt kan dumpas i en papperskorg. dock har jag inte lyssnat på dom men de känns som dom bara skulle skrika iaf :p ? eller gör dom de ?
allt bara rinner ut i sanden känns det som, vilket jag inte vill. vatusan =/ skulle kunna skriva hur mycket funderingar som helst men känner nog att de får ligga kvar i huvet ett tag till =/

det som händer en gång händer aldrig igen. men det som händer två gånger händer alldeles säkert en tredje gång.

oron för att lida är värre än själva lidandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback