valentine's day

som sagt, alla hjärtans dag idag. började med att jag & pappa åkte till stan för att köra på körskolan. gick väl hyffsat med tanke på att dom har en bil som verkligen ente är som en av våra. menmen, lite kul incidenter & såhär. sen när tiden va slut körde pappa mig en liten bit så jag kunde möta upp sosso. skulle leta efter en tröja men hittade den ente, utan blev att jag slösade lite pengar på mina päron, tro det eller ej. till mamma blev det ett par örhängen från guldfynd & till pappa, ja "modeinriktad" eller intresserad av något som tillhör nutid förutom teknik går ente att hanla till honom, så därför blev de en tårta med dvd-r skivor & ett marabou daim choklad som han e helt frälst i. dock blev man chockad när det typ var det dubbla priset på skivorna när man kom till kassan, men ja. någon gång kan man ju vara snäll till dom äldre ? ajja, hade mina 2 fjuttiga lektioner & sedan åkte hem. pappa blev chockad, & ska lämna mina stackars skivor, men det gör inget (: mamma blev iaf glad tror jag (: fick en liten noblesse ask av pappa, & av mamma har jag ente fått något, ( hemskt som det låter ) men hon hade ente hunnit, så får se om hon kommer ihåg det till innan månaden e slut ? nä, nu får jag fan sluta tjattra om mina föräldrar, tråkigt ämne ! hum, har ente gjort något speciellt idag för dom som e intresserade, kunde ente träna för mina föräldrar kunde ente hämta mig ( jag vet, jag ska sluta tjattra! ) så min dag har jag spenderat tillsammans med en kär tv, någon som alltid finns där iaf haha (: sovit har jag också gjort, skönt. en tråkig alla hjärtans dag, som alltid ? varför slösar vi egentligen pengar på att köpa massa presenter på denna dagen för att visa vår kärlek ? borde de ente vara lite roligare om vi nu säger att man har pojkvän, att dom överraskar istället någon gång sådär ? varför ente visa sin kärlek alltid eller ja "extra" någon gång vara så där out of the blue ? men visst, trevlig e väl denna dagen om man har någon att spendera den med. & även för dom som ente vågar visa att dom tycker om någon kan ju alltid få en ursäkt att skicka någonting avsänt "hemlig beundrare". gulligt, men läskigt tycker jag. tänk så e de en värsta cp människa ? menmen, har laddat ner lite paolo nutini, som går på reklam på tv faktiskt. man får nog kanske lyssna på låtarna mer än en gång för att man ska gilla honom, men jag har iaf funnit tycke för honom (: annars ingenting tror jag så ja, grattis på alla hjärtans dag, eller glad alla hjärtans dag, vad man nu säger ! <3




hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback