jobb & träningsvärk

i måndes drog jag med töserna & testa kickboxning. fysatan vad jag har träningsvärk efter de, & de ble ju ente bättre för jag börja jobba dan efter, & håller bara på med händerna då. så ja ryggen, armar, fingrar e ente på topp. & igår så drog jag av en massa isolering från kablagen så tummen va helt öm =/ så idag, e inget av de över, bajs. & snön har också kommit, vafan. jag ville ha VÅR ! menmen, vi försov oss lite idag också, men vi kom i tid endån. så har gjort lite allt möjligt idag, men nu de sista timmarn akommer uffe med värsta lådorna. såklart ska man ändhylsa båda sidorna så typ ja ca 1100 hann jag med innan jag sluta & svarta var mina fingrar! menmen fick skjuts hem av en på jobbet & käkat o sånt nu, så nu inväntas träningen :) måste ble av med värken :p haha. sen blir de o decka i sängen & checka o.c (: 

tjing. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback