i'll get used to it eventually

sitter här nu denna tråkiga söndag som alltid återkommer varje vecka. kollat på tv hela dagen i think. såg reprisen av grey's antomy igen. & jag bölade nästan mer denna gången ? sorgligt som fan. borde plugga lite på min svenska. men jag pallar icke. vafan.
i fredes iaf så i sista minuten blev det att jag följde med gisse & nina på bia i hbg, natt på museet. inte så jävla bra som folk säger tycker jag iaf. menmen. lördes jobba jag först, sen ute & gick med mamma en sväng, sen snabbt till center syd för jag skulle byta lite saker. sen var jag i princip hemma hela kvällen. kolla tv med mamma. vill bara ha sommar nu, saknar allt som har med sommar & göra ! KOM NU !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback