finns inget sorgligare

finns inget sorgligare än att gå på begravning, finns inget som man mindre skulle vilja gå på. att se alla lessna ansikten, går ente att förklara hur det känns. så idag sa vi hejdå till Bengt, en av min farmor & farfars vänner. jag som trodde jag kunde hålla mig bara tårögd, men när man sitter brevid andra som också gråter & speciellt när man ser hans fru gråta kan man själv ente låta bli. & när de spelar låtar som man ska sjunga med i eller när det bara är musik. fy, önskar jag aldrig mer behöver gå på begravning, vill ente att någon som står mig nära ska gå bort. kan dom ente leva förevigt ? eller iafall leva tills jag har dött ? jag vill ente bli ensam kvar. så se till & leva med er !


var först i skolan, vilket ente gjorde mig på bra humör när vi hade prov. hade 40-50min på oss att skriva vad 7olika utdrag ur bibeln handla om !? när det var typ 5-10min kvar var jag bara på min fjärde! jag gasa som en idiot när de var en minut kvar, men endå blev jag ente klar. & sitta längre kunde jag ente för nv:arna bara traskar in & sätter sig & jag skulle med linjebussen till tåget. riktigt irriterad var jag när vi ente ens får fortsätta en annan gång. så detta provet kan dra åt helvete !

Kommentarer
Postat av: Sandra

nu ska vi inte va negativa. provet går kanske bra endå, dem andra upg. var säkert välgjorda!

Postat av: larsson

du e allt bra gullig du (: vi får väl hoppas att något blev bra iaf.

2007-02-14 @ 19:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback