disney <3

i lördes så gjorde jag nog ente så mycket på dagen, men sen på kvällen kom sosso hit :) vi gjorde ente mkt mös framför tven, kollade meldodifestivalen. tycker det blir bara sämre & sämre varje år därför har jag ente kollat på de, men i år har jag faktiskt sett förra gången & då i lördes, & kan bara säga att måns var bäst (: mycket bra låt iaf ! sen sov hon här & vi gick ente o la oss förrän halv 4 ? sjukt, menmen. sen gick vi upp käka o så, kolla lite vm i Åre. sen åkte hon hem & jag gick i pyjamas exakt hela dan, aldrig inträffat att jag gått hela dan i den men denna gången gjorde jag. haha, galet. kollade Skönheten & odjuret den gamla klassikern, älska disney filmer, stör mig att det ente görs några teckande längre, bara animerat, jävla ah. vill ha tillbaka lite tecknat faktiskt ! sen idag masade jag mig upp mycket tidigt & tog bussen till stan var & övninskörde lite, sen hem. la mig för att se Aladdin, efter den blev de ytterliggare en film, Jannelångben the movie, älskar verkligen låtarna dom har i filmerna, så bra (: & har även laddat ner lite från Jannelångben nu, så sitter här & lyssnar, me like :) blir & träna box ikväll, för dom dissar mig på intensiven :( & nästa vecka får jag ente tränat alls, hemskt ! men de blir att jobba istället tjäna lite pengar till resan. både nästa vecka & denna. fick lite jobb på mammas jobb, så får se hur de går. blir långa dagar känns det som ? =/ ajja, bara man får pengar på något sätt så e väl de bra, annars hade jag nog bara slappat hemma endån ? har massa läxor också, någon som vill göra dom åt mig ?

one way or another,
together's where we both belong
if we listen to eachothers hearts, we'll find that we'll never to far apart
and maybe love is the reason why
for the first time ever we will sing it eye to eye.

helt kär i den låten !  <3

Aladdin Jannelångben the movie Skönheten & odjuret


Kommentarer
Postat av: Sandra

vad är långa dagar? 8timmar ;)?hehe. en annan jobbar 11 imorgon!

Postat av: Anonym

haha nä, men 10timmar varje dag så :p

2007-02-21 @ 16:50:04
Postat av: Sandra

KLEEEEEEEEEENIS :D haha. det är iallafall goa stålar. snart e vi ju rika du&jag.

2007-02-22 @ 19:07:50
URL: http://sandrapersson.webblogg.se
Postat av: larsson

haha yes, we are ;D gött som tusan !

2007-02-22 @ 21:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback