slagsmål ?

ja, de e ju så man ser ut.. som om man varit med i ett slagsmål! nu skiter jag i att jag svär  men mer än 18myggbett e faan ente de mysigaste & 4 av dom har just precis satt sig i mitt ANSIKTE ! precis under ögat som de gjorde när jag var liten & de har ju svullnat till sig så.. Är man nya Quasimodo? RÖV! nej, nog med svärandet. har vatt lite duktig redan idag trots dagen ente redigt börjat. har tömt tvättmaskinen, startat en ny, diskat, tömt diskmaskinen & mer arbete har att väntas i eftermiddag, ja då ska man dammsuga hela källaren & stryka. & just de har städat toaletten också! nej nog om jobb så här tidigt, ska väl ut & lägga mig i solen, men just nu vill man på sätt & vis ente för man ente har någon pool eller någon att dra till stranden med & svalka sig=/ får väl hålla mig till en flaska vatten eller duschen. åter till lite tjatande, 3 dagar kvar till rhodos, ah. kan knappt fatta att tiden har gått så fort & vi boka den 4december? tiden flyger iväg som aldrig förr! usch hade en läskig dröm också inatt eller imorse, så vakna nästan av att jag börja gråta, men som tur var var den ente sann! för då hade man ju grävt sin egen grav! ajja, ut i solen med oss blekfisar, get som colour ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback