Segt men skönt (:

Idag så var vår engelska inställd & man kan då inte bli annat än glad. Så min skoldag började 20 i 12, med ett muntligt prov i historia. Vilket gick väldans bra (: Sedan hade vi håla från vår bild, mycket skönt. Vi typ gick runder som vanligt för att glo på folk,& såklart gjorde jag bort mig lite men det var inget han märkte som tur va haha. De va lite kul faktiskt (: Fick även krängt i mig 1 ½ clementin, skit gott. Sedan pös vi in i Venus o kikade på en rätt tradig film, namnet kommer jag inte ihåg men det handlade typ om personer från ja 1600-talet kanske fast med Robert Gustavsson. Menmen, när man gått ut & insåg att  man hade ännu en lektion klar kommer en underbar röst & säger den är inställd & även inställd imorgon ;D Jag kunde ta en buss tidigare wiie. Då kommer det negativa med det hela, vi ska ha 2timmar matte på tisdag istället & en tisdag till =/ det kan man väl stå ut med om man får sluta tidgare en dag som denna & imorgon ;D Jag kom hem iaf, satte mig här som vanligt, sen käkat & pluggat. Har prov imorron i små företagande, liiiiite tidigt om detta indvalet började för 3 lektioner sedan ? Inget att göra åt, bara plugga. & efter imorgon så kommer helgen, vad jag ska göra vet jag dock inte, men det blir Nightcap i Landskrona på lördag med töserna iaf (: Nu när jag suttit här så länge blir man fan bara deprimerad, borde göra något vettigt ? Ah, får dra mig åt boken strax.

Kommentarer
Postat av: den bästa

uppdatera bloggen kvinna :P

2006-12-14 @ 21:18:04
Postat av: larsson

haha, så nyfiken ? ;p ente pallat men den är nu uppe TÖS !

2006-12-14 @ 21:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback