Lussevakan

Lussevaka i tisdes jadå, först var vi på förfest istan hos Becki & Danni :) sedan bar det av till Jägers för de flesta av oss. Hade väldigt trevligt töser ! Men man var ju dock ente pigg dan efter, sov lite mer än 2timmar, så de blev att sova sen när man kom hem från skolan. Så ja idag har jag pluggat lite, & vi slapp matten som tur var. GÖTT ! Håller på med glas nu på bilden, förhoppningsvis blir de ente ännu ett projekt jag lägger av med som jag brukar, när jag tröttnat eller för att det ente vill som jag vill. Fast man är ju kompledig fram till Feberuari från bilden ! Harligt värre ;) Dags för att hanla den sista julklappen, till mamma. Vad tusan ska man köpa ? Får fundera lite. Blir förmodligen en lugn helg, inget bestämt och på lördag ska man ju jobba en stund. Ajja, något får man hitta på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback