To be alone with you

Ruskigt höstväder idag & som jag sa igår slapp jag inte undan maskinen idag iheller. Det roliga med denna dagen var att när jag satt i maskinen så kom en man som jobbar helgen fram till mig och började prata med mig, och så kom det fram sen att dom brukade byta maskin när dom gjort ca 1pall för man annars kan få arbetsskada! Där satt jag och ville skrattgårta men skrattade bara och sa jaa här har jag suttit 3dagar i streck utan o byta .. Det kändes ju lagom kul att någon hade berättat de för mig .. Så sa han ja men har du ente ont? Jo tack, i ryggen svarade jag med ett flin i huvet! Menmen, nu sitter jag här och är grymt mätt efter middan & funderar nu på om mina träningsbyxor kommer va torra tills jag ska träna vilket är om 40min men ska köra om ca 15min. Känner inte för och träna men den underbara känslan man har efter att man har tränat vill jag känna just nu, den e så himla skön!
Har även suttit och läst massa bloggar förtillfället och så kommer de upp sånna där känslomässiga & sorgliga men endå underbat fina skrivna inlägg så man blir helt tårögd här vilket gör att jag måste lyssna på lite "deppmusik". Iofs passar de bra till detta vädret vi har idag/ikväll. Anyways, ska väl kila och kolla till dom förbannade träningsbyxorna ..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback