What else is there to say

Igår var en kanondag. Började med bild som vanligt där jag kom igång lite med en bild. Senare satt vi o spela 5irad & jag vann 3ggr irad! men sen vände turen. Vi firade även Louise som fyllde 20år med mjukpepparkaka & skönsång:) Mys! Sen gick vi till matan då vi tänkte att vi alla skulle sitta tillsammans, de blev långbord där en kille satt haha. Så vi tjejer omringa han så satt vi alla & skratta, naw så söt;D Haha, senare hade vi religion då vi bara pratade o studentdagen! GIVE ME! Wünderbart. Slutade mycket tidigare & då såklart stötte man på den där killen vi omringa o han visste ente vilket håll han skulle gå haha, så klart kunde man inte hålla sig då iheller!
Menmen fick stå och vänta på mamma med Gisse lite, alltid lika trevligt! Åkte till Hbg med mamma för att prova min balklänning som nu är helt finito & befinner sig hemma igen:) Ganska roligt faktiskt att jag & en tjej till la överst på hennes lista. Yeahy! Iaf, vi åkte till stan sen för & handla sen him och gjorde kycklingsallad & vitlöksbröd;D MUMMA! Senare bestämde jag mig för att gå till stan, underbart!
Idag är det fredag vilket innebär att jag skulle haft min sista genomgång inför danska provet nästa fredag men neeeej, hon kunde inte komma så här sitter man med ingen aning om vad man ska plugga på! Dock skulle hon skicka ut de men endån, känns piss! Menmen det positiva idag är att det är fint väder & att jag ska klippa mig! Woho! Sen e jag sugen på att gå in till stan, även grilla & på utgång, får dock se vad de blir av min fredag!

It's friday i'm in love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback