Det var bara något man sa ..

"Du är en av dem mest underbaraste människorna jag vet & jag vill fortsätta umgås med dig." osv.

Tydligen är detta något man bara slänger ur sig känns det som. Ingen grund alls utan det känns mer som en framtvingad replik ur en film som måste sägas för de känns bra för en själv och den andra personen inte ska känna sig helt värdelös.



Iaf trodde jag min dag skulle bli bättre än vad den varit hittintills, började med 2timmars redigering vilket var lite kul faktiskt, synd bara ente vi blev klara men på torsdag blir vi. Sen trodde man man kunde åka hem men nej, vi skulle stanna o hjälpa till på Cabarén så de va bara att stanna i skolan tills kl3. Iofs var den väldigt rolig, men känns piss när man e inställd på annat. Ska även plugga till religions slutprovet på torsdag, men lär väl ente orka så får se. Sen måste jag skriva ett samband om jag ska få mvg i ARL, så de får jag väl också göra. Menmen får väl se vad jag orkar med. Haaaaaaaaaaaaaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback