black is black, i want my baby back

Som alltid efter onsdag kommer torsdag då jag blev klar med vår "grafiska mapp", sen fortsatte jag med mitt slavjobb om att göra en MASSA klöver! :) Väldigt kul faktiskt. Hum, fick tillbaka våra religionsporv efter sisådär ca 1månad.. Låg på mvg ungefär så det var inte helt åt helvete som jag trodde, hoppas bara det syns i mitt betyg sen också så skulle jag vara helnöjd! Iaf, mer information strömmade ut i våra händer idag angående studenten och man kan inte annat än längta! Nästa vecka är det även balen sjukt! Men fy vad man längtar! ;D Nu är det inte många dagar kvar i skolan som är att "jobba" på.
- Slutprov i danska imorron & nästa fredag.
- Intervju till nästa fredag.
- Läst ut en bok tills på tisdag.
- Slutprov i religion den 29 seeeeeeen är vi fria!
Dock även filmning & redigering kvar! Men vi ska nog överleva!

Datumar att lägga på mitt minne;
23Maj - Balen
30Maj - Grillning/klassfest? & Nina blir hela 19år !
31Maj - Sista studenfesten utanför studentveckan
2Juni - Jag 19 förbaskade år!
5Juni - Sandies student !!!!
9Juni - Lärarmiddag & Tages
10Juni - Brännboll & Tages
11Juni - Grillning i Lill-Olas
12Juni - VILA & pynta flaket?
13Juni - VI TAR STUDENTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN! FYFAN VAD VI E BRA! ;D



.. & så var allt borta?

Kommentarer
Postat av: SOFIE

FY FANVAD VI ÄR BRA

2008-05-15 @ 20:43:45
Postat av: Sara

YES! :D

Tack än en gång! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback