Bal 23/5 - 2008

Ja, som sagt är det bal idag för alla inom LKS-förbund. Ska bli väldans roligt och just nu sitter jag här med mitt hår uppsatt så fint att jag inte vet var jag ska bli av! ;D mMen om någon timme ska jag ta och bli färdig ordentligt (: Sedan bär det av mot Sape som ska ha lite förfest & papparazzi senare bär det ut till Örenäs slott i Glumslöv i en svart Cadillac Eldorado, kommer ej ihåg årgången men ja, najs ser den ut till o vara! Hoppas allt blir så bra som man har förväntat sig typ i alla dessa år! Återkommer med smakprov från kvällen under helgen! Ha en underbar fredag för det ska jag ! ;D


Puss på er!
image188image189

Kommentarer
Postat av: sandra

du var skit fin :) hoppas ni hade en underbar kväll!

2008-05-24 @ 11:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback