Studenten med mera.

Ja, de har varit tomt här i några veckor. Kanske för jag har haft fullt upp med studentfester & själva STUDENTEN! den sista veckan kunde inte varit bättre, jag hade så förbannat roligt att jag önskar den kunde spela upp sig ca 1miljon gånger till i mitt liv! Vill tacka alla som gjorde den veckan till den bästa någonsin! TACK! Efter studenten så hade jag lite ledigt, eller jag har det fortfarande, börjar sommarjobba v.28 så ja, jag ligger hemma & glassar med hemarbete i någon vecka till! Midsommar har också varit, & det var nog den sjukaste någonsin. Helt galet! Ajja, nu ska jag iaf se fram emot 7-8veckors jobb & en resa till Ayia Napa med min underbara vän Sandra vecka 35! ;D

Kisses !



Bara bilder från min kamera, hoppas på fler från alla andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback