prov, prov, prov

gjorde prov i judendom igår, gick väl väldigt dåligt med vad det brukar göra men hoppas iaf på ett vg:) sen idag hade jag prov i psykologi, gick väl också sådära, måste få mvg=/ menmen, nu e den kursen avslutad känns tråkigt, gillade den faktiskt! :) har bara pluggat dessa dagar o tränat lite. något bra iaf. så nu e de fredag & det tackar vi för, idag blir de partaj & även imorgon! hoppas dock jag är "frisk" så jag slipper tabletter, skulle vatt underbart!! menmen, jag får väl börja städa? =/ usch! har iaf köpt mig ett linne idag & 2mascaror, de va ju "rea" eller vad man skulle säga på den jag använder så de e väl tur man ente köpte den för några veckor sen;D anyway, ledig på måndag vilket är kanooon skönt:) men jag ska ju såklart dit & måla, vafasen vill bara va klar med alla målningar nuuu! ajja, nu ska jag göra något vettigt! tjing!

image167 
.. ikväll & imorgon! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback