Yeeeees !

fatta att jag fixade mitt nationella prov i matte b !? ;D jag va helt överlycklig så kom man där skuttandes totalt glad i korridoren haha ;Dfår även g i mitt betyg, fast de hade jag fått även om jag hade fått ig på nationella sa dom :) iiih. iaf, igår så hade man en lektion, gött ! började 1 slutade 2 ;D kom hem & såhära, skrev en engelska uppsats sen var de tid för intensiv träning, ente tränat de på flera veckor för skolan tar för mycket tid & lägger för mkt prov. & gissa om jag har träningsverk i min röv idag ? haha. men gött var de ! fick glott grey's anatomy igår också :) idag så körde jag lite först sen hade lektioner som vanligt sen pös man hem fixade lite nudlar sen har jag pluggat lite samhäll, skulle lägga mig för att vila en stund för jag var trött, men neeej då kunde jag ente somna, bajs! har funderingar på att ut & gå, skulle jag verkligen gillat just nu, men mp3n har dött & ja, eller så måste jag stanna inne & studa för jag har prov imorron som jag såklart började studa på idag ! fast har faktiskt ente haft tid innan i veckan fullt upp med allt, galet. älskar detta vädret vi fått ;D härligt, så fruktansvärt härligt & tror de har smittat av sig på många (: folk ser glada ut haha. återkommer snart, tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback