i left my best friend or did they just leave me

ah. panik på detta skitet. hade precis skrevit klart allt sen bara fibba sig skiten så nu får jag skriva om allt. ARGH! menmen, länge sen jag uppdatera jag vet så nu ska jag återkomma med lite ondödigt vetande. gått i skolan & jobbat lite efteråt. men igår hade jag prov i engelska som gick dunderbra med tanke på att jag började på onsdagkvällen när jag skulle lägga mig & läste på bussen. ajja, sen när vi skulle till matten gick jag med jacob & johan. så sa jag så till johan för han skulle röka. jag bara du förlorar ju 20minuter av ditt liv varje gång du rökt en cigarett. de e typ som om du tar självmord varje dag utan att du dör! haha. de e ju sant han väljer det själv & lite av han dör ju varje dag ente sant ? sen när jag kom hem gjorde jag klart vårt arbete i naturkunskapen fast de blev flyttat till måndag. ajja. idag så glodde vi konsert först. det bästa var när ettorna i slutet på sin ena låt bara börja hoppa & sånt som fan haha ;D men sen va de ju dom som söp innan dom skulle uppträda?, ajja ingen kommentar till vad jag tycker om de. sen så ja hade man förbättringsprov i matte, skulle försöka mig på vg & mvg frågor på sannolikhet. vilket ente nog gick sådär värst lysande, men ja matte e ente min grej. men ett g har jag ju iaf ? åkte till pappas jobb & vänta där. sen åkte vi till kvantum & hanla med mamma litta. sen hem & ja ente gjort mycket alls. redigt skönt (: haft ngt o göra annars hela veckan. vi har ju bokrea & sånt & duktig som jag är har jag köpt mig 3 BÖCKER ! OTROLIGT, för att vara jag. mina första böcker som jag någonsin köper själv ? annars har man bara läst i skolan. men när jag last alkemisten var jag nu tvungen att skaffa mig fler av paulo coelho så de har jag fått & har redan inlett elva minuter, har sen kvar veronica bestämmer sig för att dö. något som e helt skumt allt som jag tänkt på typ idag har sedan inträffat, helt läskigt. not more for the moment (: tack & hej.


image29 snö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback