dancing with tears in my eyes

ja, jag har ente uppdaterat på länge jag vet, ursäkta. tiden har inte funnits. lördes så var jag på överraskningsfest för peder ;D mkt roligt & galet ! söndan, skulle jag börja plugga matte, men de gick ente så väldans bra. sen igår ja då var de dags att RÅ-PLUGGA matte, satt typ hela dan förutom när fof var här o snackade.  var helt slut sen. hade nationella imorse & det gick käpp rätt åt helvete. jag kunde hur man skulle göra & allt på del 1 men ente fan kunde jag få ut svaren utan miniräknare =/ andra delen va skit klurig chansa på det mesta, & får jag g i matte b blir jag totalt ÖVERLYCKLIG !, fast om jag nu får ig kommer jag säkert börja böla eller något, haha. att få ig e ente redigt min grej. så ja, hoppet ligger hos mina mattelärare just nu. ( hoppas, hoppas ) hade ingen rörlig bild så kom hem tidigare idag. helt ensamt & göra mat åt sig själv, haha. har vatt duktig idag med, pluggat hela dan med musikhistoria, fruktansvärt drygt & såklart somnade man på bordet av tråkighet. har nu tatt en paus & sitter här för att skriva. har fått nytt schema för period 4 and it's looking good ! ;D ska köra imorron också efter skolan får se om det blir träning därefter, har fanimej ente tränat på flera veckor, detta e hemskt !!! jag vill träna ! men nej, skolan ska vara så jävla taskig & bara putta in massa prov, ah. prov imorron, prov nästa vecka, prov efter lovet, JIPPI !!! de kan bara dra sig ! hum, orkar ente skriva mer nu men lär väl komma ngn uppdatering innan veckan är slut. lite bilder från i lördes, borde dock skaffa bilddagbok eller pixbox så man kan lägga upp fler för detta är segare än segt så därför blir det ente fler för då kommer allt fibba känner jag på mig så, tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback