your love is wicked

har vatt en alldeles förträfflig helg. veckan har dock varit seg men man har ju överlevt iaf. fredagen sluta man halv 1, cykla hem o sov. sen var de dags för paulines 18års fest ;D hade väldigt trevligt ! TACK, pauline ! & grattis i efterskott ännu en gång. hum, kom hem vid halv 3 eller något. sen lördagen så sogga jag med oc typ hela dan helt underbart (: fick höra lite sång också haha, jag fick till och med tårar i ögonen ;D menmen, senare gjorde jag vid mig o stack till sandra, vi förfestade där o sen stack vi till tåget men hon glömde sitt legg! smart ;p menmen vi träffades i hbg sen iaf & hade väldigt trevligt, synd du själv ente var bra, men de tar vi igen en annan gång ;D ! hum, idag så har jag solat för första gången på sommarlovet ! sjukt men sant. så ja man e ju fortfarande vit som en krita =/ hum, blir o sogga lite sen leka med mina vänner (: tjing! 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är kommenterad, läs mer på min blogg :P

Postat av: Johanna

Du är utmanad, läs mer på min blogg :P

2007-07-03 @ 16:03:04
URL: http://joyo.blogg.se
Postat av: gisse

Du är utmanad, läs på min blogg.

2007-07-03 @ 17:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback