underligt

Jaha, då har man blivit utmanad både av gisse & johanna att skriva 6 underliga saker om mig själv & lat som jag är orkar jag faktiskt ente skriva 2 utan tyvärr tjejer får ni dela på en (:

1. Hur mycket jag än trivs med renstädat rum & hur mkt jag än vill bli av med skiten så orkar jag aldrig & saken är den att jag dammsuger mitt rum ca varannan vecka. äckligt låter de jag vet, men de ser ente så hemskt ut som man tror haha. ännu värre med dammning kan jag ju säga.

2. Jag sätter alltid på stereon när jag går & lägger mig, varför vet jag ente, känns tomt utan den på iaf.

3. Jag har svårt att släppa taget om gammla saker som tex. kläder som man har ente använt på ca 2år men endå sparar man dom iaf om att en dag.. SLÄÄÄÄÄNG !!

4. Jag biter på naglarna & skinnet, låter hemskt äckligt men jääävligt svårt & sluta =/.

5. Jag kan aldrig vara exakt i tid, antingen e jag för tidig eller helt försenad.

6. Jag måste alltid borsta tänderna, oavsett hur trött eller hur sent jag kommer hem på nätterna, klarar ente den äckliga känslan på morgonen!



REGLER:
Varje person börjar med att skriva sex underliga saker om sig själv.
Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv
i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.
Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att
låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Jag utmanar:


Sosso

Sape

Pauline

Nina

Sandra

Peder

Kommentarer
Postat av: sape

jag har gjort de:D

2007-07-03 @ 20:40:34
Postat av: Sofie

Du har blivit utmanad av mig, läs mer om det i min blogg ;)

2007-07-03 @ 21:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback