SEMESTER !

ditt namn baklänges: eileme

Har du gjort en snöängel i år: Nej, hade ingen overall till de ;)

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus: aldrig legat på sjukhus, men suttit där ett tag.

Platt eller lockigt hår: Har lockigt, men plattas en del.

Vad gör du när det regnar: sover, kollar film/tv eller umgås med de goa folket.

Har en dröm gått i uppfyllelse: japp.

Vad har du för startsida på Internet: msn.se varför vet jag ente :S 

Vem ringde du senast: gisse, för några minuter sedan.

Tycker du att sengångare är söta: glömt hur dom ser ut, men känns ente så viktigt?

Har du haft vattkoppor: jupp, när man gick hos dagmamma.

Har du någon gång testat karate: nej, men man har väl fulat sig lite:p sen om de e karate vettigudarna!

Vilken mobilsingnal har du: Rooney - Shakin'

Minimorötter eller pommes frites: både och (:

Första sporten du gick på: gympa.

Vad längtar du mest till just nu: som nina, RHODOS, & semestern började för 1timme sen så den har jag slutat längta efter :)

Vilken tv-serie är bäst: hum, många tusan, men dom har sommaruppehåll eller slutat. grey's anatomy, O.C, The war at home, Las Vegas, o en jävla massa fler (:

Kan du gå ner i spagat: nej, man är ju vig som ett kylskåp!

Höga eller låga strumpor:  normallånga håsor brukar man väl använda?

Har du varit kär i en kändis: ja när jag va mindre, men kanske ente kär, mer att dom var snygga som fan!

Läser du på baksidan av mjölkpaketen: nej, de gör man ju bara om man måste fördröja tiden!!

Röd, grön, blå eller gul mjölk: blå & röd.

Vad har du för färg på ditt påslakan: vitt, lila & blått.

Vad ska du döpa dina barn till: får väl se vad de blir för kön först om man skaffar några?

Sol eller snö: sol! men skidor var faktiskt väldigt längesen =/

Snyggaste läraren: haha, PER DOCK !

Är du mörkrädd: njä, jag fixar o gå ensam iaf.

Riktig gran eller plastgran: riktig, annars e de ju ingen julkänsla alls.

Tänt eller släckt när du ska sova: släckt.

Godaste drickan till frukosten? jucie, men den har man fått dra ner på rejält =(

Senaste lästa bok: ente lästa men håller på, eller ja skitsamma, Paulo Coelho's Elva minuter e påbörjad iaf..

Vem kramade du senast: gustav

Vill du bli president?: nej, tycker mina problem är svåra nog (:

Har du spelat kille i en teater: nope, vem gillar o klä ut sig till transvestit?

Duscha eller bada: duscha, de går fortast. bad klabbar sig bara för mig.

Kan du ditt mobilnr utantill: jo, har kunnat de ett bra tag..

Har du gråtit i skolan någongång: japp, i 2an eller 3an när jag ente kunde ett svar på ett prov så börja evan också gråta haha (: på senare tid än det tror jag ente jag har ;S

Hur tar du dig till skolan: med bussen, 218 eller 132an.

Sjunger du på toan: nej, sånt har jag ente tid till.

Vilken färg har din jacka: svart.

Är du höjdrädd: naj.

Vilket land vill du åka till: maldiverna, innan de ligger som botten under havet!

Vad var det senaste som fick dig att skratta: något en arbetskamrat sa idag, vem de var har jag redan glömt & vad han/hon sa.

Hur många kusiner har du: 4.

Vilken läsk är godast: hum, dricker mest ramlösa & dom gillar jag skarpt (:

Hur många syskon har du? eine storasyster.

Är du allergisk mot något: ente vad jag vet, men tror jag är mot myggbett eller något, dom blir ju gigantiska!:S

Städar du ditt rum själv? ja, men de blir ju ente ofta!

Sjö eller hav: havet.

Vilken färg har du på tandborsten: vit & blå colgate tror jag.

Hårfärg: marron.

Pysslar du med nån sport: frikis & svettis bara men ente blivit något av de i sommar =/ 

Hatar du dig själv: nej, finns väl stunder då man gör de men vem går runt o hatar sig dygnet runt?

Vad gör du nu: lyssnar på Timbaland ft. Keri Hilson - Way I are & nördar mig på msn.

Ögonfärg: brun.

Mest nöjd med i ditt liv: kan jag svara på när jag ligger för döden.

Skostorlek: 39-40, big foot.

Favoritställe? vet ente, ska skaffa mig ett först tror jag, men sängen e go den (:

Vilken färg på tapeterna: målade väggar med vit & grå färg.

Vad tänker du göra nu: slöa ett tag till sen ska jag börja ta tag i mitt liv (:



annars idag blir de Hbg festivalen med en massa töser, blir finfint bara de ente regnar ! ;D så nu ska jag återgå till mitt soggande(: tjing!


Kommentarer
Postat av: sape

sött;D

2007-07-30 @ 22:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback