and if all of our days are numbered, then why do i keep counting

usch ja, näst sista dagen idag ja, göttemos! blev klar med min packning o påbörjade ett sånt jobb jag har gjort fel på en gång men färdig ble jag & ente ngt fel ente! satt o sncka med eva typ en massa om gammla saker haha, så sjuka människor de finns :p ajja, sen så sluta man & regnet fortsatte ösa ner som de gjort hela dagen, PISSVÄDER!! menmen, mamma körde mig till körskolan sen hämta sandra mig. så öste vi hem, sen till center syd. hon skulle köpa o hämta en massa, men iaf så ut genom rondellerna sen o ja jävlar vilken pöl! allt vattnet bara öste nerför framrutan såg ut som vi körde i havet eller nått, trodde fan de skulle läcka in! men sån otur hade vi ente :) satt o sjöng o tralla litta (: nu öser man typ bara ner musik, any suggestions? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback